Show, fest och allt som hor till...





Jaa...

Imora smaller de.
Forsta showen for aret! Barley saturday! Ska bli riktigt skoj faktiskt. Hoppas att allt gar bra och att jag har bra tid pa mej att flata hastarna. Har pa kann att jag kommer fa flata bada tva.
Tydligen ska vi ta med Monty och Celt.
En av sky kanalerna kommer va dar och filma oxa sa jag far val gora bra ifran mej.. =(

Ina har gatt och lagt sej. Jag ska snart hoppa i sang jag oxa.
Vi har varit i stan och handlat idag. Sen sa bakade vi resten av dagen. Orkade inte va me och rengora selar sa jag, Ina och Tina smet ut for en promenad nar de andra gjorde de. Jag tycker att jag kommer gora tillrackligt imora for dem. Lite kan de fa jobba sjalva.
Far val ga upp vid 7 och tvatta hastar imora.
Hoppas de e fint vader.

Sen sa kommer kusin Maria imora! yey! =) ska bli skoj a traffa henne igen! har inte sett henne sen i julas!
Christine ska hamta henne i Carmarthen. Christine har namnligen forlovat sej!  Grattis till henne! Sa hon ska till Carmarthen och prova ut forlovningsring!
Nar showen e klar imora sa far ja rusa hem och gora en tarta och stada huset och byta om till min fina rodluvan outfit!
Jag far nog bli lite dragen innan jag vagar mej ut i den men de ska nog ga bra! Jag och Ina inhandlade alkohol idag sa =)
De ska nog ga bra!

Ska joina min alskade Ina nu. Sa sleten sa far hoppa i sang sa jag e pigg imora!
Jag och Ina kunde inte sova igar sa klockan 2 kom jag pa att jag va sugen pa chips och choklad sa vi hade lite picknick mitt i natten =)




~live as you learn!~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0